Informacija apie pacientų skundus dėl odontologinės priežiūros (pagalbos) paslaugų kokybės

Valstybinė akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnyba (VASPVT) pateikė Rūmams atsakymą dėl VASPVT gautų ir tirtų pacientų skundų dėl odontologinės priežiūros (pagalbos) paslaugų kokybės.

VASPVT informavo Rūmus, kad 2020 metais iš viso ištirta 133 pacientų skundai, iš jų – 18 dėl suteiktų odontologinės priežiūros (pagalbos) paslaugų kokybės.

6 patikrinimai atlikti dėl pagamintų dantų plokštelių kokybės, 5 patikrinimai – dėl galimai nekokybiško dantų implantavimo ir su juo susijusių procedūrų, 4 patikrinimai – dėl dantų gydymo ir plombavimo ir 3 patikrinimai – dėl ortodontinių paslaugų kokybės.

Atlikus patikrinimus, nustatyti tokie dažniausi pažeidimai:

  • Netinkamai pritaikytos dantų plokštelės.
  • Nepakankamai įvertinta ir aprašyta paciento dantų ir žandikaulių objektyvi būklė.
  • Neaprašyti arba tik iš dalies aprašyti paciento nusiskundimai.
  • Pacientas nesupažindintas su sudarytu tyrimų ir gydymo planu.
  • Teisės aktų nustatyta tvarka neįformintas paciento sutikimas su numatytomis atlikti intervencinėmis / invazinėmis procedūromis.
  • Nesuteiktos rekomendacijos tolesnei paciento sveikatos būklės priežiūrai, medicinos prietaisų naudojimo instrukcijos.
  • Įstaigos teikė tam tikras specializuotas odontologinės priežiūros paslaugas, nors jos nebuvo įrašytos į Odontologinės priežiūros (pagalbos) įstaigos licenciją.

Susipažinti su VASPVT raštu galite čia.

Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su privatumo politika.