Svarbi informacija

Lietuvos Respublikos odontologų rūmai, reaguodami į viešoje erdvėje pasirodžiusius straipsnius apie odontologinių paslaugų kainodarą, nori akcentuoti, kad kiekviena odontologinės priežiūros (pagalbos) įstaiga savo kainodaros klausimus sprendžia savarankiškai, atsižvelgdama į asmens apsaugos priemonių įsigijimo kaštus bei kitas išlaidas. Pažymime, kad asmens apsaugos priemonės yra tik sudedamoji odontologinių paslaugų kainos dalis. Atsiradus COVID-19 virusui medicinos, o kartu ir odontologijos sektoriuje, kardinaliai pasikeitė sunaudojamų asmens apsaugos priemonių mastai, o kartu ir tų priemonių kaina rinkoje. Kiekvienoje odontologinėje įstaigoje kainos gali būti skirtingos, tačiau pacientai privalo būti supažindinti su įstaigos kainodara. Kainininkas turi būti iškabintas matomoje vietoje. Pacientas pats nusprendžia, kurioje odontologinės priežiūros (pagalbos) įstaigoje nori gydytis.  
 
Atkreipiame dėmesį, kad Rūmai nesprendžia jokių kainų reguliavimo klausimų. Rūmuose nėra sudarytų jokių darbo grupių, inicijuojančių ar sprendžiančių kainodaros klausimus. Rūmai ne kartą kreipėsi į Lietuvos Respublikos Vyriausybę ir kitas valstybės institucijas dėl pridėtinės vertės mokesčio mažinimo asmens apsaugos priemonėms, medžiagoms bei medikamentams, dėl PVM lengvatų odontologijos sektoriui, paramos priemonių taikymo odontologijos verslui, prašydami valstybės institucijų atsižvelgti į teikiamus siūlymus ir prisidėti prie šalyje susidariusios situacijos valdymo švelninant karantino poveikį odontologinėms įstaigoms, kurios jo metu negalėjo teikti odontologijos paslaugų, išskyrus būtinąją medicinos pagalbą.
 
Primename, kad 2020 balandžio 24 d. iš LR Konkurencijos tarybos buvo gautas raštas dėl galimo konkurencijos ribojimo. Šiuo raštu Konkurencijos taryba atkreipė dėmesį, kad kainų konkurenciją ribojančios veiklos praktikos, įskaitant paslaugų kainų ar jų komponentų derinimą ir/ar komerciškai jautrios informacijos mainus tarp konkurentų, galėtų būti vertinamos kaip konkurenciją ribojantis susitarimas, kuris pažeidžia Konkurencijos įstatymo 5 straipsnio reikalavimus bei Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo (toliau – SESV) 101 straipsnio reikalavimus. Su oficialiu raštu galite susipažinti čia. 

Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su privatumo politika.