Primename: 2025 m. gegužės 1d. keisis profesinės kvalifikacijos tobulinimo tvarka

Primename, kad pagal Sveikatos apsaugos ministro įsakymą nuo 2025 metų gegužės 1 dienos keisis profesinės kvalifikacijos tobulinimo tvarka – tobulinamų kompetencijų privalomos grupės.

Jeigu sveikatos priežiūros specialistų turimos licencijos priežiūros (pratęsimo data) yra iki 2025 m. gegužės 1 d. – tobulinamų kompetencijų privalomos grupės lieka tos pačios, kaip iki šiol.

Jeigu licencijos priežiūros (pratęsimo) data yra po 2025 m. gegužės 1 d., tai būtina, kad bendrosios (ne klinikinės (ne specialybinės)) profesinės kompetencijos (socialinės emocinės kompetencijos, konfliktų valdymas, vadyba, lyderystė, komandinis darbas, etika, teisė, mokslinių tyrimų metodika, korupcijos prevencija) sudarytų ne mažiau kaip 10 procentų.

Bendrųjų (neklinikinių (ne specialybinių)) profesinių kompetencijų tobulinimosi išraiška valandomis:

  • Gydytojams odontologams ir gydytojams odontologams specialistams – ne mažiau kaip 12 val.
  • Burnos higienistams ir dantų technikams – ne mažiau kaip 6 val.
  • Gydytojo odontologo padėjėjams – ne mažiau kaip 5 val.

Šia proga Odontologų rūmai gruodžio 14 dieną organizuoja nuotolinį tobulinimosi renginį „Privalomos neklinikinės valandos. Pokyčiai ir sprendimai 2025 metais“.

Renginio metu dalyviai bus supažindindami su teisės aktų reikalavimais medicinos dokumentacijos tvarkymui, jos turiniui ir saugojimui. Papasakosime apie medicinos dokumentacijos pateikimą pacientui (jo atstovui), kontrolės institucijoms, kitiems suinteresuotiems asmenims. Nagrinėsime praktinius teisminių ginčų, institucinių patikrinimų ir pan. atvejus, kuomet netinkamai tvarkoma medicinos dokumentacija tapo įstaigos ir (arba) specialisto atsakomybės pagrindu.

Kalbėsime apie situacijas odontologo darbe, dažnai susijusias su aukštu streso lygiu, kurį sukelia konfliktai su klientais. Konfliktų priežasčių ir išraiškų spektras yra platus. Tai gali būti sąlyginai lengvai valdomi konfliktai, kai kažkas nori tiesiog išreikšti savo nepasitenkinimą, tačiau būna situacijų, kai į konfliktą įsitraukia ir kolegos, ir vadovybė, kartais net visuomenė. Kad užtikrintų sėkmingą gydymo procesą, odontologijos klinikos personalas turi gebėti suvaldyti šiuos konfliktus. To įvykdymui yra svarbu suprasti konfliktų priežastis, įvaldyti konfliktų valdymo būdus bei sugebėti valdyti savo ir kliento emocijas.

Pristatysime kaip suvaldyti finansus besikeičiančioje verslo aplinkoje ir su kokiais iššūkiais susiduria įstaigų vadovai.

Registracija: https://bit.ly/4hLWZiY

Programa:

10:00 – 11:30 val. Konfliktų valdymas odontologijoje. Juris Belte

11:30 – 13:00 val. Medicininė dokumentacija ir jos teisinė reikšmė. Andrej Rudanov

13:00 – 14:00 val. Odontologinės klinikos verslo iššūkiai 2025 metais. Šarūnas Perminas

14:00 – 14:45 val. Odontologijos ir burnos priežiūros praktikos teisinio reguliavimo naujovės 2025 m. Vytautė Tarasevičienė ir Jolanta Sruogienė

Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su privatumo politika.